Δύο αγώνες που ξεφεύγουν από την πεπατημένη
Το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" βρίσκεται προ των πυλών, με 36 πληρώματα να ετοιμάζονται για τον πρώτο αγώνα και 29 για τον δεύτερο, σε μια διοργάνωση που ανεβάζει τον πήχη του θεάματος, με αποκορύφωμα την Υπερειδική Διαδρομή μέσα στην πόλη της Λαμίας!
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας βρίσκεται στην τελική ευθεία της διοργάνωσης ενός αγώνα που θέτει νέα standards σε επίπεδο προβολής και θεάματος, με Υπερειδική Διαδρομή μέσα στην πόλη της Λαμίας, δύο αγώνες σε δύο διαφορετικές επιφάνειες και την αφρόκρεμα των πληρωμάτων του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ να δίνει το "παρών" σε μία από τις "μητροπόλεις" ελληνικού μηχανοκίνητου του αθλητισμού!
Κάθε αγωνιστική ημέρα, αποτελεί διαφορετικό αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Συνολικά, έχουν δηλώσει συμμετοχή 50 πληρώματα, με 36 να συμμετέχουν στον ασφάλτινο αγώνα και 29 στον χωμάτινο, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως 15 πληρώματα συμμετέχουν και στις δύο ημέρες του αγώνα!
Κάθε αγωνιστική ημέρα, αποτελεί διαφορετικό αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Συνολικά, έχουν δηλώσει συμμετοχή 50 πληρώματα, με 36 να συμμετέχουν στον ασφάλτινο αγώνα και 29 στον χωμάτινο, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως 15 πληρώματα συμμετέχουν και στις δύο ημέρες του αγώνα!
Ασφάλτινος αγώνας, Σάββατο 25 Απριλίου 2015
Ο ασφάλτινος αγώνας έχει συγκεντρώσει τα βλέμμα των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο λόγος είναι φυσικά η πρωτοποριακή κίνηση της διεξαγωγής της Υπερειδικής Διαδρομής "Άγιος Λουκάς" μήκους 3,78 χιλιομέτρων, μέσα στην πόλη της Λαμίας, με ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από το Star Κεντρικής Ελλάδας, που εκπέμπει μάλιστα σε πανελλαδική εμβέλεια, μέσω του OTE TV. Το γεγονός ότι με την Υπερειδική Διαδρομή ολοκληρώνεται ο ασφάλτινος αγώνας, αφού το πρώτο αγωνιστικό θα πάρει εκκίνηση στις 18.03, επιτρέπει σε ολοένα και περισσότερους θεατές, να απολαύσουν το θέαμα είτε από τις "κερκίδες" της Ειδικής Διαδρομής στη Λαμία, είτε από τους τηλεοπτικούς δέκτες.
Προτού όμως φτάσουν στην Υπερειδική Διαδρομή, τα 36 πληρώματα θα πρέπει πρώτα να αγωνιστούν σε 5 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 80,29 χιλιομέτρων. Ο λόγος για την αγαπημένη Ειδική Διαδρομή Μπράλος, που έχει μήκος 11,67 χιλιομέτρων και θα διεξαχθεί τρεις φορές, καθώς επίσης και για τη γνωστή Ειδική Διαδρομή Καλοσκοπή, που έχει μήκος 20,75 χιλιομέτρων και θα πραγματοποιηθεί δύο φορές. Σημειώνουμε, πως αμέσως μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα βρεθούν σε καθεστώς park ferme στο κέντρο της Λαμίας, οπότε οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να τα θαυμάσουν από κοντά και να γνωρίσουν τα πληρώματα, ενώ στην Πλατεία Ελευθερίας θα πραγματοποιηθεί και η απονομή στους νικητές, υπό τα βλέμματα πολλών -όπως δείχνουν τα ενθαρρυντικά μηνύματα από τους ανθρώπους της περιοχής- θεατές!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι 36 συμμετοχές διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η μάχη για τη νίκη αναμένεται μεγάλη, αφού οι Πρωταθλητές Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO IX, θα έχουν να αντιμετωπίσουν ισχυρό ανταγωνισμό από μια πλειάδα πληρωμάτων με Mitsubishi Lancer EVO IX. Όμως, τα βλέμματα αναμένεται να στραφούν σε μια νέα άφιξη στο χώρο των ελληνικών αγώνων, το Skoda Fabia S2000 που μοιράζονται οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος, στην πρώτη εμφάνιση του έμπειρου οδηγού με το νέο του απόκτημα, που μέχρι πριν από λίγο καιρό ανήκε στην αγωνιστική ομάδα του Τσέχου Roman Kresta, ο οποίος μάλιστα είχε αγωνιστεί στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2005 ως εργοστασιακός οδηγός της Ford, όταν ο αγώνας είχε ως επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Σημειώνουμε, πως η κλάση Ν/4 εφοδιάζει τον αγώνα με τα περισσότερα πληρώματα μαζί με την Α/6, αφού αμφότερες συγκεντρώνουν από 9 συμμετοχές. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η κλάση Ε/10 που συγκέντρωσε 7 πληρώματα, τη στιγμή που οι κλάσεις Α/7 και Α/5 συγκέντρωσαν από 3 συμμετοχές. Στην Ε/11 θα ξεκινήσουν 2 πληρώματα, ενώ οι κλάσεις Α/8, Ε/12 και Ε/9 συγκέντρωσαν από μία συμμετοχή. Αξίζει να σημειώσουμε, πως δεν είναι μόνο η μάχη για τη νίκη που αναμένεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, αφού στην κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων, έχουν συγκεντρωθεί οι 25 από τις 36 συμμετοχές του αγώνα, με πολλά μάλιστα πληρώματα, έτοιμα να κλέψουν τις εντυπώσεις από τους "τετρακίνητους"!
Ο ασφάλτινος αγώνας έχει συγκεντρώσει τα βλέμμα των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο λόγος είναι φυσικά η πρωτοποριακή κίνηση της διεξαγωγής της Υπερειδικής Διαδρομής "Άγιος Λουκάς" μήκους 3,78 χιλιομέτρων, μέσα στην πόλη της Λαμίας, με ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από το Star Κεντρικής Ελλάδας, που εκπέμπει μάλιστα σε πανελλαδική εμβέλεια, μέσω του OTE TV. Το γεγονός ότι με την Υπερειδική Διαδρομή ολοκληρώνεται ο ασφάλτινος αγώνας, αφού το πρώτο αγωνιστικό θα πάρει εκκίνηση στις 18.03, επιτρέπει σε ολοένα και περισσότερους θεατές, να απολαύσουν το θέαμα είτε από τις "κερκίδες" της Ειδικής Διαδρομής στη Λαμία, είτε από τους τηλεοπτικούς δέκτες.
Προτού όμως φτάσουν στην Υπερειδική Διαδρομή, τα 36 πληρώματα θα πρέπει πρώτα να αγωνιστούν σε 5 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 80,29 χιλιομέτρων. Ο λόγος για την αγαπημένη Ειδική Διαδρομή Μπράλος, που έχει μήκος 11,67 χιλιομέτρων και θα διεξαχθεί τρεις φορές, καθώς επίσης και για τη γνωστή Ειδική Διαδρομή Καλοσκοπή, που έχει μήκος 20,75 χιλιομέτρων και θα πραγματοποιηθεί δύο φορές. Σημειώνουμε, πως αμέσως μετά τον τερματισμό, τα αυτοκίνητα θα βρεθούν σε καθεστώς park ferme στο κέντρο της Λαμίας, οπότε οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να τα θαυμάσουν από κοντά και να γνωρίσουν τα πληρώματα, ενώ στην Πλατεία Ελευθερίας θα πραγματοποιηθεί και η απονομή στους νικητές, υπό τα βλέμματα πολλών -όπως δείχνουν τα ενθαρρυντικά μηνύματα από τους ανθρώπους της περιοχής- θεατές!
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι 36 συμμετοχές διακρίνονται για την ποιότητά τους. Η μάχη για τη νίκη αναμένεται μεγάλη, αφού οι Πρωταθλητές Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης με Mitsubishi Lancer EVO IX, θα έχουν να αντιμετωπίσουν ισχυρό ανταγωνισμό από μια πλειάδα πληρωμάτων με Mitsubishi Lancer EVO IX. Όμως, τα βλέμματα αναμένεται να στραφούν σε μια νέα άφιξη στο χώρο των ελληνικών αγώνων, το Skoda Fabia S2000 που μοιράζονται οι Παναγιώτης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος, στην πρώτη εμφάνιση του έμπειρου οδηγού με το νέο του απόκτημα, που μέχρι πριν από λίγο καιρό ανήκε στην αγωνιστική ομάδα του Τσέχου Roman Kresta, ο οποίος μάλιστα είχε αγωνιστεί στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2005 ως εργοστασιακός οδηγός της Ford, όταν ο αγώνας είχε ως επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Σημειώνουμε, πως η κλάση Ν/4 εφοδιάζει τον αγώνα με τα περισσότερα πληρώματα μαζί με την Α/6, αφού αμφότερες συγκεντρώνουν από 9 συμμετοχές. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται και η κλάση Ε/10 που συγκέντρωσε 7 πληρώματα, τη στιγμή που οι κλάσεις Α/7 και Α/5 συγκέντρωσαν από 3 συμμετοχές. Στην Ε/11 θα ξεκινήσουν 2 πληρώματα, ενώ οι κλάσεις Α/8, Ε/12 και Ε/9 συγκέντρωσαν από μία συμμετοχή. Αξίζει να σημειώσουμε, πως δεν είναι μόνο η μάχη για τη νίκη που αναμένεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική, αφού στην κατηγορία F2 των δικίνητων αυτοκινήτων, έχουν συγκεντρωθεί οι 25 από τις 36 συμμετοχές του αγώνα, με πολλά μάλιστα πληρώματα, έτοιμα να κλέψουν τις εντυπώσεις από τους "τετρακίνητους"!
Χωμάτινος αγώνας, Κυριακή 26 Απριλίου 2015
Το χορταστικό μενού του διημέρου, θα ολοκληρωθεί με επιστέγασμα τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που θα είναι χωμάτινος. Πεδίο βολής για τα 29 πληρώματα, είναι δύο γνωστές χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της Φθιώτιδας, η Γραμμένη και η Δίβρη, με μήκος 21,97 χλμ. και 18,7 χλμ. αντίστοιχα. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι συμμετέχοντες στον χωμάτινο αγώνα θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν προαιρετικό shakedown, για καλύτερη προβολή τους, το απόγευμα του Σαββάτου 25 Απριλίου, αμέσως μετά τη διέλευση των συμμετεχόντων στον ασφάλτινο αγώνα, στην Υπερειδική του αγώνα, έχοντας πάντως χωμάτινο στήσιμο και ελαστικά στο αυτοκίνητό τους!
Όσον αφορά στις συμμετοχές, πιο πολυπληθής κλάση του χωμάτινου αγώνα είναι η Α/5, που ανέκαθεν εφοδίαζε τους ελληνικούς αγώνες με ταχύτατα πληρώματα και εξαιρετικές μάχες, έχοντας συγκεντρώσει 11 πληρώματα. Η Ν/4 από την οποία θα προέλθουν και οι νικητές έχει συγκεντρώσει 8 συμμετέχοντες, τη στιγμή που η Ε/11 έχει 3 συμμετοχές και οι κλάσεις Ε/10 και Α/6 από 2 αυτοκίνητα. Οι κλάσεις Α/8, Α/7 και Ε/12 έχουν συγκεντρώσει από μία συμμετοχή.
Το χορταστικό μενού του διημέρου, θα ολοκληρωθεί με επιστέγασμα τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, που θα είναι χωμάτινος. Πεδίο βολής για τα 29 πληρώματα, είναι δύο γνωστές χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της Φθιώτιδας, η Γραμμένη και η Δίβρη, με μήκος 21,97 χλμ. και 18,7 χλμ. αντίστοιχα. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι συμμετέχοντες στον χωμάτινο αγώνα θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν προαιρετικό shakedown, για καλύτερη προβολή τους, το απόγευμα του Σαββάτου 25 Απριλίου, αμέσως μετά τη διέλευση των συμμετεχόντων στον ασφάλτινο αγώνα, στην Υπερειδική του αγώνα, έχοντας πάντως χωμάτινο στήσιμο και ελαστικά στο αυτοκίνητό τους!
Όσον αφορά στις συμμετοχές, πιο πολυπληθής κλάση του χωμάτινου αγώνα είναι η Α/5, που ανέκαθεν εφοδίαζε τους ελληνικούς αγώνες με ταχύτατα πληρώματα και εξαιρετικές μάχες, έχοντας συγκεντρώσει 11 πληρώματα. Η Ν/4 από την οποία θα προέλθουν και οι νικητές έχει συγκεντρώσει 8 συμμετέχοντες, τη στιγμή που η Ε/11 έχει 3 συμμετοχές και οι κλάσεις Ε/10 και Α/6 από 2 αυτοκίνητα. Οι κλάσεις Α/8, Α/7 και Ε/12 έχουν συγκεντρώσει από μία συμμετοχή.
Το 32ο Ράλλυ Φθιώτιδος "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς" δε θα μπορούσε να αποτελέσει διοργάνωση τέτοιου εύρους, δίχως την στήριξη των χορηγών του. Μεγάλος Χορηγός είναι το Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Χαλκιάς, το οποίο μάλιστα δίνει τον τίτλο του και στην ονομασία του αγώνα, ενώ ανάμεσα στους Χορηγούς συγκαταλέγονται ακόμη η Peugeot, η Motul και η Θερμοπετρόλ-Χατζητσοπάνης, με την τελευταία να έχει ιδιαίτερη θέση στην "καρδιά" του αγώνα, αφού στηρίζει διαχρονικά όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες του Σωματείου. Επειδή όμως πάνω από όλα τα προαναφερθέντα βρίσκεται η ασφάλεια πληρωμάτων και θεατών, οφείλουμε να τονίσουμε πως για την "ασφαλή παρακολούθηση" των πληρωμάτων κατά τη διάρκεια των Ειδικών Διαδρομών του αγώνα, την "ευθύνη" φέρει η "My-Track Real Time GPS Tracking Systems".
Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για ακόμη μια χρονιά, η κοινωνία της Λαμίας και της Φθιώτιδας γενικότερα στηρίζουν εμπράκτως το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, τη στιγμή που η υποστήριξη από την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ιδιαίτερα δυναμική, αφού τόσο η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος όσο και ο Δήμος Λαμιέων, το Επιμελητήριο Φθιώτιδος και όλοι οι Τοπικοί Φορείς διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση του αγώνα, από τη σκοπιά του Συν-Διοργανωτή.
Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για ακόμη μια χρονιά, η κοινωνία της Λαμίας και της Φθιώτιδας γενικότερα στηρίζουν εμπράκτως το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, τη στιγμή που η υποστήριξη από την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ιδιαίτερα δυναμική, αφού τόσο η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος όσο και ο Δήμος Λαμιέων, το Επιμελητήριο Φθιώτιδος και όλοι οι Τοπικοί Φορείς διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση του αγώνα, από τη σκοπιά του Συν-Διοργανωτή.
Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με πρόγραμμα, ωράριο, χάρτες, προσβάσεις θεατών και συμμετοχές του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος "Ι ΚΤΕΟ Χαλκιάς".
32ο ΡΑΛΛΥ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ " Ι ΚΤΕΟ ΧΑΛΚΙΑΣ" - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος: Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 16.00-19.00
Εκκίνηση Ασφάλτινου αγώνα: Σάββατο 25 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 9.30
Τερματισμός Ασφάλτινου αγώνα: Σάββατο 25 Απριλίου 2015, Πλατεία Ελευθερίας (Λαμία), ώρα 18.23
Εκκίνηση Χωμάτινου αγώνα: Κυριακή 26 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 10.00
Τερματισμός Χωμάτινου αγώνα: Κυριακή 26 Απριλίου 2015, Πλατεία Ελευθερίας (Λαμία), ώρα 15.47
Τεχνικός και Διοικητικός Έλεγχος: Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 16.00-19.00
Εκκίνηση Ασφάλτινου αγώνα: Σάββατο 25 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 9.30
Τερματισμός Ασφάλτινου αγώνα: Σάββατο 25 Απριλίου 2015, Πλατεία Ελευθερίας (Λαμία), ώρα 18.23
Εκκίνηση Χωμάτινου αγώνα: Κυριακή 26 Απριλίου 2015, Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, ώρα 10.00
Τερματισμός Χωμάτινου αγώνα: Κυριακή 26 Απριλίου 2015, Πλατεία Ελευθερίας (Λαμία), ώρα 15.47
Πηγή .lamiastar.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου